dissabte, 17 de gener del 2009

QUE ÉS PER A MI LLEGIR?
Llegir és escoltar a algú que, mitjançant el seu llibre, m'està parlant. I el més curiós és que aquest algú, l'autor pot dur segles mort o viure a l'altre costat del món i, malgrat això, comunicar-se amb mi de maravella.
Llegir amb permet viatgar sense sortir de casa, m'endinsa en una especie de màquina del temps i em duu a altres èpoques, em permet posar-me en el lloc d'altres persones i veure le vida amb els seus ulls, pensar amb el seu cervell i sentir amb el seu cor, m'ajuda a viure aventures apassionants.
Sempre intento que els meus fills puguin sentir, e imaginar-se el que estan llegint.
Que al llegir és posin o intentin posar-se en el lloc del protagonista de la història, que tenen a les mans en aquell moment, i la disfrutin com si fosin ells.

1 comentari:

Raül ha dit...

Enhorabona per aquest blog personal.